جستجو گر پیشرفته سایت





متن آهنگ علیرضا طلیسچی ای دل غافل

ای دل غافل چیکار کردی تو با دل   
نشون به اون نشونی خوب نشونی میکشونی دلو هر جا بخوای   
تو دلربایی کاش یه جوری میشد که بتونی با دلم راه بیای   
اگه من حرف حرف خودمه از ترسه که همه دنبالتن این رابطم چشم نخوره   
توی این شهر شلوغ آدم بد خیلی پره …
ای دل غافل چیکار کردی تو با دل   

که دیگه عقلمو کامل دادم از دست   …
ای دل غافل بکش منت عشقو بفهمون به دلش تو یه چیزیت هست   …
یکی یدونم تویی چراغ خونم تویی غیر از خودتو ولش کن   …
طرف حسابت منم مست و خرابت منم هرکیو اومد دکش کن آی دکش کن   …
خندید خندید دلم هرجوری تنگید دیگه دست خودم نیست اگه فهمید اگه فهمید
ای دل غافل چیکار کردی تو با دل که دیگه عقلمو کامل دادم از دست   …
ای دل غافل بکش منت عشقو   …

بفهمون به دلش تو یه چیزیت هست   …

 

علیرضا طلیسچی ای دل غافل


برچسببر چسب ها : علیرضا طلیسچی ,
شنبه 17 خرداد 1399
ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 9
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 2
باردید دیروز باردید دیروز : 37
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 85
بازدید ماه بازدید ماه : 52
بازدید سال بازدید سال : 28,691
بازدید کلی بازدید کلی : 44,023

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.216.190.167
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :