جستجو گر پیشرفته سایت



نویسنده : مجید بابایی


متن آهنگ بابک جهانبخش حیف

قصه ی بودن من قصه ی تکراری بود ..♪♪♫

شب و روزم مث آسمون رگباری بود ..♪♪♫
من واسه خودم که زندگی نکردم هیچوقت ..♪♪♫

زندگی کردن من همیشه اجباری بود ..♪♪♫
بغضی تو سینمه که بشکنه دریا میشم ..♪♪♫

این روزا بد جوری دارم تک و تنها میشم ..♪♪♫
کاری با این دل بیچاره ی من کردن ..♪♪♫

که دارم افسرده ترین آدم دنیا میشم ..♪♪♫
دارم افسرده ترین آدم دنیا میشم  ..♪♪♫
زندگی کردم و هیچ چیزی نفهمیدم نفهمیدم حیف   ..♪♪♫
خیلی وقته دیگه از ریشه نخندیدم نخندیدم حیف
خیلی وقته دیگه از هیچکسی تو این دنیا ..♪♪♫

حرفای قشنگه عاشقانه قشنگه عاشقانه ..♪♪♫
حرفای قشنگه عاشقانه نشنیدم حیف
خستم از اینکه یه عمر با همه چی ..♪♪♫

سر کردم کاش به دنیای بچگی برگردم ..♪♪♫
روزایی که این دل دیوونه خوش باور بود

روزایی که غم بود اما زندگی بهتر بود ..♪♪♫
روزایی که غم بود اما زندگی بهتر بود زندگی بهتر بود♫♫
زندگی کردم و هیچ چیزی نفهمیدم نفهمیدم حیف   ..♪♪♫
خیلی وقته دیگه از ریشه نخندیدم نخندیدم حیف♫♫
خیلی وقته دیگه از هیچکسی تو این دنیا حرفای ..♪♪♫

قشنگه عاشقانه قشنگه عاشقانه ..♪♪♫
حرفای قشنگه عاشقانه نشنیدم حیف♫♫

دانلود آهنگ حیف بابک جهانبخش


برچسببر چسب ها : بابک جهانبخش ,
شنبه 24 خرداد 1399
ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 9
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 37
باردید دیروز باردید دیروز : 4
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 83
بازدید ماه بازدید ماه : 50
بازدید سال بازدید سال : 28,689
بازدید کلی بازدید کلی : 44,021

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.142.197.212
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :